گزارش ویژه پالتیکو درباره سردی روابط واشنگتن و تلآویو/ تماسهای تلفنی ترامپ با نتانیاهو کم شده و بیبی برای سفر به آمریکا دعوت نشده است
به گفته یک منبع آگاه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در سال ۲۰۲۵ پنج بار به واشنگتن رفت. او امسال یک بار در ماه فوریه به واشنگتن سفر کرد، اما هیچ تاریخی برای سفر دیگری به کاخ سفید در نظر گرفته نشده و تماسهای تلفنی نیز به طور قابل توجهی کاهش یافته است.