سه شنبه / ۲۲ مهر / ۱۴۰۴ - 14 October, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۴/۰۶/۲۳

انتخاب زیاد در فضای آنلاین مشتری را گیج می‌کند

انتخاب  زیاد  در فضای آنلاین مشتری  را گیج  می‌کند
«الکساندر چرنو» (Alexander Chernev)، پژوهشگر نام‌آشنای حوزه بازاریابی، پس از سال‌ها مطالعه، در نهایت در دهه اول قرن بیستم به نتیجه‌ای رسیده که بسیاری از فروشگاه‌ها و برندها را شوکه کرده است: «هرچه محصولات بیشتری عرضه کنید، لزوما فروش بیشتری نخواهید داشت.»