جای تعجب ندارد که مشتاقترین افراد به مسوولیت اجتماعی شرکتها، مشاوران برندسازی هستند. آنها امیدوارند شرکتها با پذیرش یک مسوولیت اجتماعی از مزایای بسیاری مانند افزایش اعتبار برند، کاهش انتقادات و ریسکهای قانونی، افزایش وفاداری مشتریان و کارکنان و در نهایت رونق کسبوکار بهره ببرند. با این حال، ادعای تعهد به یک مسوولیت اجتماعی و پایبندی به هدفی والاتر از سودآوری به تنهایی نمیتواند موقعیتی برد-برد بسازد. مدعیان باید به مشتریان و سایر ذینفعان خود اثبات کنند که ادعاهایشان واقعی است. «ریچل روتان»، …