دوشنبه / ۸ دی / ۱۴۰۴ - 29 December, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۲ ساعت قبل

مسوولیت اجتماعی به شالوده ارزشی نیاز دارد

مسوولیت اجتماعی  به شالوده ارزشی  نیاز دارد
جای تعجب ندارد که مشتاق‌ترین افراد به مسوولیت اجتماعی شرکت‌ها، مشاوران برندسازی هستند. آنها امیدوارند شرکت‌ها با پذیرش یک مسوولیت اجتماعی از مزایای بسیاری مانند افزایش اعتبار برند، کاهش انتقادات و ریسک‌های قانونی، افزایش وفاداری مشتریان و کارکنان و در نهایت رونق کسب‌وکار بهره ببرند. با این حال، ادعای تعهد به یک مسوولیت اجتماعی و پایبندی به هدفی والاتر از سودآوری به تنهایی نمی‌تواند موقعیتی برد-برد بسازد. مدعیان باید به مشتریان و سایر ذی‌نفعان خود اثبات کنند که ادعاهایشان واقعی است. «ریچل روتان»، …