دنیای اقتصاد: چهرهای مشهور در شبکههای اجتماعی را تصور کنید که هرگز نمیخوابد یا غذا نمیخورد، هیچگاه لذت یا درد را تجربه نمیکند، اما میلیونها دنبالکننده وفادار را با خود همراه کرده است. این تصویر دیگر خیالپردازی نیست؛ بلکه واقعیت جدیدی است که در برابر ما قرار دارد. لیل میکوئلا و لو دو ماگالو از شناختهشدهترین نمونههای این نسل تازهاند؛ هویتهایی کاملا دیجیتال که با وجود غیرانسانی بودن از طریق همکاری با برندهایی مانند پرادا، رد بول و فراتر از آن میلیونها دلار درآمد ایجاد میکنند.