سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ - 23 June, 2026
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۲ ساعت قبل

ونس: مذاکرات با ایران در ۳۶ ساعت اخیر «بسیار سازنده» بوده است/ خیلی احساس خوبی داریم

 ونس: مذاکرات با ایران در ۳۶ ساعت اخیر «بسیار سازنده» بوده است/ خیلی احساس خوبی داریم
معاون ترامپ با اشاره به اینکه در ۳۶ ساعت اخیر، مذاکرات با ایران «بسیار سازنده» بوده است، گفت: سازوکار مناسبی را برای تضمین آتش‌بس منطقه‌ای و مدیریت درگیری‌های اجتناب‌ناپذیر آینده ایجاد کرده‌ایم و از این بابت خیلی احساس خوبی داریم.