چهارشنبه / ۸ مرداد / ۱۴۰۴ - 30 July, 2025
 سایت دنیای خودرو / ۱۴۰۳/۰۲/۳۰

مشتریان با طیب خاطر سوار بر محصولات MVM شوند

مشتریان با طیب خاطر سوار بر محصولات MVM شوند
احمد معروف‌خانی، رئیس خدمات پس از فروش «مدیران‌خودرو» در پاسخ به «دنیای خودرو»: نقص فنی اخیر نه به دلیل طراحی و ساخت، بلکه تنها به دلیل خطای یکی از تامین‌کنندگان قطعات خودرو X۵۵ پرو بوده که فقط در تامین قطعه اکسل و صرفا برای این خودرو مشارکت داشته است و قطعات دریافتی از دیگر تامین‌کنندگان اکسل این خودرو مشکلی از این بابت نداشته‌اند