پنجشنبه / ۲ مرداد / ۱۴۰۴ - 24 July, 2025
 سایت دنیای خودرو / ۱۴۰۴/۰۲/۱۶

تغییر استراتژی ژاپنی‌ها در عرضه محصولات الکتریکی

تغییر استراتژی ژاپنی‌ها در عرضه محصولات الکتریکی
تا اواسط سال ۲۰۲۶، تویوتا نخستین ‌سری از سدان‌های bZ۷ و لکسوس ES را به‌متقاضیان تحویل‌ خواهد داد. هر دو خودرو فوق‌العاده به‌نظر می‌رسند و بر این اساس تویوتا در تلاش برای به‌دست آوردن سهم بیشتری از بازار با تغییر استراتژی خود است. مدل‌های خواهرخوانده تویوتا آماده‌ هستند تا تسلا مدل اس و دیگر سدان‌های رده‌بالا را به‌چالش بکشند و نشان ‌دهند که تویوتا مشتاق است برقی‌سازی را فراتر از همکاری با سوبارو دنبال کند.