چهارشنبه / ۱ مرداد / ۱۴۰۴ - 23 July, 2025
 سایت دنیای خودرو / ۱۴۰۳/۱۲/۱۲

ضرورت توجه به راهبرد خودروسازان بزرگ جهان

ضرورت توجه به راهبرد خودروسازان بزرگ جهان
در دنیای رقابتی امروز، مفهوم «همان بار اول درست انجام دادن» ( Gettinit Right First Time ) به‌یکی از اصول بنیادین در طراحی و تولید محصولات تبدیل شده است. این رویکرد بر اهمیت در نظر گرفتن دقیق ملاحظات تولید، لجستیک و زنجیره‌تامین در مراحل اولیه طراحی تاکید دارد. با این کار، نه‌تنها زمان تولید کاهش می‌یابد، بلکه از بروز اشتباهات جلوگیری شده و پیچیدگی‌های فرآیند تولید نیز ساده‌سازی می‌شود؛ بدون آن‌که کیفیت یا ارزش مشتری‌محور محصولات تحت‌تاثیر قرار گیرد.