پنجشنبه / ۲۷ آذر / ۱۴۰۴ - 18 December, 2025
 سایت دنیای خودرو / ۱۰ ساعت قبل

اهمیت PRM در توسعه اعتبار برند و افزایش فروش خودرو سازی

اهمیت PRM در توسعه اعتبار برند و افزایش فروش خودرو سازی
مدیریت ارتباط با شرکاء در صنعت خودروسازی، رویکردی راهبردی و آینده ‌نگر محسوب می‌شود که با هم‌افزایی میان فناوری‌های نوین، زنجیره تأمین هوشمند و ارتباطات مدرن، زمینه ارتقای کیفیت، توسعه برند، افزایش فروش و بهبود بازگشت سرمایه را فراهم می‌سازد.  این رویکرد، در نهایت جایگاهی ممتاز و متمایز برای خودروسازان ایرانی در بازارجهانی رقابتی خلق می‌نماید.