سه شنبه, ۲۸ فروردین, ۱۴۰۳ / 16 April, 2024


۱۴۰۱/۰۴/۱۲ / /
سخنگوی ستاد امربه معروف: شکایت ما از کلیپ تبلیغاتی شرکت بستنی سازی، به بیشتر دیده شدنش کمک کرد، اما هزینه قبح‌شکنی را هم بالا برد / می‌توان یک سال ممنوعیت تبلیغات را برای شرکت های متخلف در نظر گرفت تا دیگر قبح‌شکنی نکنند
حجت‌الاسلام سیدعلی خان‌محمدی، سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در خصوص کلیپ تبلیغاتی یک شرکت تولید بستنی گفت: ما به بخش حقوقی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفته‌ایم که همه اقدامات حقوقی لازم را دنبال کند و حتی اگر لازم باشد به ریاست محترم قوه قضائیه نامه زده شود تا کار به نتیجه برسد. این‌گونه آگهی‌های تبلیغاتی، در واقع تضییع حقوق بانوان و پایین نشان دادن ظرفیت‌های زنان در حد استفاده تبلیغاتی برای مقاصد تجاری است.