دوشنبه / ۲۰ مرداد / ۱۴۰۴ - 11 August, 2025
 سایت اکوایران / ۱۴۰۲/۱۱/۱۵

پردرآمدها 120 برابر کم درآمدها لباس می‌خرند

پردرآمدها 120 برابر کم درآمدها لباس می‌خرند
پوشاک نمادی از جایگاه طبقاتی، سطح درآمدی و وضعیت اجتماعی افراد در جامعه می تواند باشد. آنطور که فردین یزدانی پژوهشگر و مشاور آکادمی سامان می گوید اقتصاد ایران یک دهه دچار کاهش رشد اقتصادی بوده و با یک رشد لجام گیسخته فقر روبه رو شده که این وضعیت روی مصرف پوشاک که یکی از اقلام ضروری زندگی انسان هاست تاثیرگذار بوده.