روایت اسحاق جهانگیری از آخرین دیدارش با شهید کمال خرازی در بیمارستان/ گفت که ابتدا همسرش مجروح شده بود و تلاش کرده بود تا خود را به ایشان برساند و نجاتش دهد/من در مراسم مختلف کمتر دیده بودم که وی اشک بریزد، اما آن روز ...
جهانگیری گفت: ترور شهید خرازی، هم نخبهکشی بود و هم ضربهای به دیپلماسی کشور؛ وی نخبهای بود که به ایرانی پیشرفته، توسعهیافته و دارای تعامل سازنده با جهان فکر میکرد و دیپلماتی قوی، باتجربه و دارای تمام ویژگیهای یک انسان شریف بود.