قالیباف، رئیس هیأت مذاکرهکننده ایران: ما اصولی داریم و هرگز، تا این لحظه، نخواستهایم در یک قاب با آمریکاییها باشیم. دوستان میانجی در این بحث اصرار داشتند که این آغاز گفتوگوهاست، اما ما صریح اعلام کردیم که در این قاب حاضر نمیشویم و صرفاً برای مذاکره میآییم، بدون اینکه در یک قاب باشیم.