یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 سایت اکوایران / ۲ ساعت قبل

آمریکا دوباره ایران را تهدید کرد/ در صورت لزوم به اقدامات خود برای نابودی زیرساخت‌ های مورد استفاده ایران ادامه خواهیم داد

 آمریکا دوباره ایران را تهدید کرد/ در صورت لزوم به اقدامات خود برای نابودی زیرساخت‌ های مورد استفاده ایران ادامه خواهیم داد
سفیر آمریکا در سازمان ملل برای آرام کردن فضای ملتهب کشورش پس از ناکامی در تجاوز به ایران، ادعا کرد که شاید واشنگتن«برای نابودی زیرساخت‌ های ایران پیرامون کنترل تنگه هرمز» اقداماتی انجام دهد.