رئیس هیأت مذاکرهکننده ایران در پرواز بازگشت از مذاکرات چهارجانبه سوئیس گفت: برخی دوستان احساس میکنند میدان دیپلماسی با میدان نظامی در تضاد است؛ اساساً این تصور اشتباه است.در میدان نظامی، هر موفقیتی که کسب شود، زمانی میتوانیم آوردههای آن را ببینیم که آن پیروزی از لحاظ سیاسی و حقوقی ثبت و ماندگار شود. بدون دیپلماسی، زحمت عرصه میدان به ثمر نخواهد نشست.