دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵ - 22 June, 2026
 سایت اکوایران / ۱ ساعت قبل

چرا بخشی از جامعه احساس بی‌صدایی می‌کند؟

 چرا بخشی از جامعه احساس بی‌صدایی می‌کند؟
غلامرضا ظریفیان، فعال سیاسی، در برنامه «گفت‌وگوی استراتژیک» با تأکید بر ضرورت شکل‌گیری گفت‌وگوی ملی در کشور، معتقد است بخش‌هایی از جامعه احساس می‌کنند صدای آنان در ساختارهای رسمی شنیده نمی‌شود و همین موضوع، فرآیند ایجاد اجماع و همکاری ملی را با دشواری مواجه کرده است.