وزیر امور خارجه در پیامی به آیین گرامیداشت شهدای بمباران شیمیایی سردشت، با گرامیداشت یاد شهدای این فاجعه، سردشت را نماد مظلومیت، مقاومت و ایستادگی ملت ایران دانست و بر تداوم پیگیری حقوق قربانیان سلاحهای شیمیایی و مقابله با بیکیفری عاملان این جنایات تأکید کرد.