شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 سایت اکوایران / ۲ ساعت قبل

سیف: حذف ارز ترجیحی گامی مثبت در مسیر حذف رانت‌هاست

 سیف: حذف ارز ترجیحی گامی مثبت در مسیر حذف رانت‌هاست
ولی‌الله سیف، رئیس کل اسبق بانک مرکزی، در حاشیه سی‌وسومین همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی، در گفت‌وگو با اکوایران درباره حذف ارز ترجیحی و آثار آن بر اقتصاد کشور اظهار کرد: هر اقدامی که به حذف رانت‌های آشکار و پنهان در اقتصاد منجر شود، گامی مثبت و در جهت اصلاح ساختارهای اقتصادی است.