یک نماینده مجلس خطاب به پزشکیان/ هیچ دورهای اینقدر، رئیسجمهور مصون از دو قوه دیگر نبوده، طوری که یک قوه را حتی به خاطرش تعطیل کنند!
ایزدخواه در توئیتی خطاب به پزشکیان نوشت: هیچ دورهای از ۷۶ تا امروز، اینقدر، رئیسجمهور مصون از دو قوه دیگر نبوده. طوری که یک قوه را حتی به خاطرش تعطیل کنند!