جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 سایت اقتصاد ۲۴ / ۹ ساعت قبل

تأکید وزرای نفت ایران و هند بر توسعه و تقویت همکاری‌ها در حوزه انرژی

 تأکید وزرای نفت ایران و هند بر توسعه و تقویت همکاری‌ها در حوزه انرژی
وزرای نفت جمهوری اسلامی ایران و هند در حشیه یازدهمین نشست وزرای نفت و انرژی کشورهای عضو گروه بریکس در گوروگرام ضمن اشاره به روابط و همکاری های مطلوب دو کشور، بر توسعه، تقویت ارتقای سطح همکاری های دوجانبه در حوزه نفت و انرژی تاکید کردند.