اقتصادایرانی: اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی با صدور اطلاعیهای از ادامه روند پرداخت حقوق خردادماه بازنشستگان و مستمریبگیران این سازمان خبر داد و اعلام کرد که با وجود آغاز واریز از روز ۲۷ خرداد و تکمیل بخش عمدهای از پرداختها تا امروز، به دلیل اختلالات و محدودیتهای اخیر در شبکه بانکی کشور، احتمال دارد بخشی از واریزیها به صبح دوشنبه (۱ تیر) موکول شود. در این اطلاعیه همچنین تأکید شده است که این تأخیر خارج از اختیار سازمان بوده و ناشی از شرایط شبکه بانکی کشور است.