پزشکیان: اگر اصلاح ارزی انجام نمیدادیم، در چهار ماه دچار قحطی میشدیم+ فیلم
اقتصادنیوز: رئیسجمهوری گفت: با این وجود اگر اصلاح ارزی انجام نمی دادیم در این چهار ماه دچار قحطی میشدیم. دولت با قدرت ایستاد و بانک مرکزی نیز مدیریت کرد تا مردم علیرغم شرایط جنگ و عید و ماه مبارک رمضان با کمبود مواجه نشوند.