اقتصادنیوز: نماینده اراک در مجلس یازدهم گفت: در این دو سال گذشته، چه در حوزه نظارتی و چه در حوزه قانونگذاری، اقدام جدی و شاخصی که بتوان آن را مبنای ارزیابی قرار داد، وجود نداشته است تا بخواهیم درباره مثبت یا منفی بودن عملکرد مجلس اظهار نظر کنیم. لذا به اعتقاد من، هنوز کار خاصی صورت نگرفته که بتوان بر اساس آن قضاوت کرد.