اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: سردشت به نمایندگی از همه ایرانیان همچنان مطالبهگر حقیقت و عدالت است؛ و تا زمانی که همه آمران، عاملان و حامیان این جنایت، از جمله تأمینکنندگان فناوری و تجهیزات آن، مسئولیت خود را نپذیرند و عدالت در مورد آنها اجرا نشود، مطالبهگری ملت ایران و هر انسان آزادهای ادامه خواهد یافت.