شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 سایت اقتصادنیوز / ۱ ساعت قبل

بیانیه وزارت خارجه در واکنش به حملات تازه آمریکا/ نقض یادداشت تفاهم است/ مسئولیت پیامدهای این وضعیت بر عهده آمریکا و طرف‌هایی است که در اقدامات علیه ایران همدستی کنند

 بیانیه وزارت خارجه در واکنش به حملات تازه آمریکا/ نقض یادداشت تفاهم است/ مسئولیت پیامدهای این وضعیت بر عهده آمریکا و طرف‌هایی است که  در اقدامات علیه ایران همدستی کنند
اقتصادنیوز: در بیانیه وزارت خارجه ایران در واکنش به حملات آمریکا و اسرائیل آمده است: مسئولیت پیامدهای این وضعیت بر عهده رژیم متجاوز و عهدشکن آمریکا و طرف‌هایی است که به هر نحوی در ارتکاب اقدامات تجاوزکارانه آمریکا علیه ایران همدستی کنند.