بن گویر: اسرائیل در نهایت چارهای جز رویارویی مستقل با ایران ندارد/ آمریکاییها سادهلوح هستند
اقتصادنیوز: بن گویر با اشاره به روابط با دونالد ترامپ افزود که اگر فرصت گفتگو با او را داشت، خطاب به وی میگفت: «آقای رئیسجمهور، در نهایت این ما هستیم که باید تاوان [سیاستها] را بپردازیم.