شنبه / ۲۸ تیر / ۱۴۰۴ - 19 July, 2025
 سایت اقتصادآنلاین / ۱۴۰۴/۰۳/۱۱

نقش خدمات پس از فروش در تجربه مشتری خودروهای اکستریم

نقش خدمات پس از فروش در تجربه مشتری خودروهای اکستریم
در بازار رقابتی و پویای صنعت خودروسازی، تنها تولید محصول باکیفیت کافی نیست؛ بلکه تداوم رابطه‌ی سازنده با مشتریان از طریق خدمات پس از فروش، به یکی از ارکان اصلی موفقیت برندها تبدیل شده است. برند لوکس XTRIM، به‌عنوان یکی از برندهای تازه‌نفس اما در عین حال لاکچری در بازار ایران، طی یک سال‌ اخیر با تمرکز بر رضایت مشتری، توسعه‌ی شبکه‌ی خدماتی، و ارائه‌ی کمپین‌های فصلی، تلاش کرده جایگاه خود را در ذهن مصرف‌کننده تثبیت کند.