شنبه / ۲۸ تیر / ۱۴۰۴ - 19 July, 2025
 سایت اقتصادآنلاین / ۱۴۰۴/۰۳/۱۱

اولین چیزی که مشتری می‌بیند، آخرین چیزی است که فراموش می‌کند

اولین چیزی که مشتری می‌بیند، آخرین چیزی است که فراموش می‌کند
در بازار رقابتی امروز، صاحبان کسب‌وکارها دائماً به دنبال روش‌هایی هستند که باعث افزایش فروش و جلب توجه مشتریان شوند. در این مسیر، بسیاری روی تبلیغات آنلاین، تخفیف‌ها و کمپین‌های بازاریابی تمرکز می‌کنند. اما یک ابزار قدرتمند و کم‌هزینه‌تر وجود دارد که اغلب نادیده گرفته می‌شود: تابلوی سردر مغازه.