پنجشنبه / ۲ مرداد / ۱۴۰۴ - 24 July, 2025
 سایت اقتصادآنلاین / ۱۴۰۴/۰۲/۲۰

اولین کمپین آموزشی اکستریم با عنوان آگاهی از امکانات خودرو‌های لوکس XTRIM

اولین کمپین آموزشی اکستریم با عنوان آگاهی از امکانات خودرو‌های لوکس   XTRIM
با رشد بازار خودرو در ایران، برند XTRIM پیشگام ارائه خودرو‌های لوکس و همچنین آموزش مشتریان درباره فناوری‌ها و ویژگی‌های پیشرفته‌ای است که در این خودرو‌ها گنجانده شده است. کمپین آنلاین #XTRIMHOWTO که از ۴ اردیبهشت در صفحه رسمی این برند لوکس خودرویی به آدرس آغاز شده، یک ابتکار چالش آموزشی پنج‌هفته‌ای است که هدف آن آشنایی بیشتر مشتریان با امکانات لوکس و نوآورانه مدل‌های خودرو‌های XTRIM است.