سه شنبه / ۳۱ تیر / ۱۴۰۴ - 22 July, 2025
 سایت اقتصادآنلاین / ۱۴۰۳/۰۹/۱۷

نوع رفتار کاربران در فضای مجازی و پیش‌بینی فروش بیمه ۱۴۰۳

نوع رفتار کاربران در فضای مجازی و پیش‌بینی فروش بیمه ۱۴۰۳
فضای مجازی به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزار‌ها برای پیش‌بینی رفتار مصرف‌کنندگان و ارزیابی وضعیت بازار در صنایع مختلف است. صنعت بیمه نیز این قاعده پیروی می‌کند. تحلیل داده‌های شبکه‌های اجتماعی می‌تواند به مدیران بیمه در تدوین استراتژی‌های فروش کمک کند. بر اساس داده‌کاوی دیتاک که با همکاری بیمه‌دات‌کام صورت گرفته است، گسترش نظرات کاربران در فضای مجازی، تأثیر مستقیم و چشمگیری بر میزان خرید بیمه‌ها دارد. این مقاله به بررسی ارتباط میان نظرات کاربران در شبکه‌های اجتماعی و آمار فروش بیمه پرداخته است و نحوه …