دوشنبه / ۳۰ تیر / ۱۴۰۴ - 21 July, 2025
 سایت اقتصادآنلاین / ۱۴۰۳/۱۲/۲۷

مسئولیت قانونی برندها و بلاگرها، در قبال تبلیغات گمراه‌کننده

مسئولیت قانونی برندها و بلاگرها، در قبال تبلیغات گمراه‌کننده
تبلیغات، یکی از ابزارهای کلیدی برای توسعه‌ی کسب‌وکارها و تسخیر سهم بیشتری از بازار است. برندها با استفاده از تبلیغات، محصولات و خدمات خود را به مصرف‌کنندگان معرفی می‌کنند و از این درگاه، نه‌تنها به ارتقای فروش بلکه به تثبیت جایگاه خود در رقابت تجاری می‌پردازند. اما باید دانست که مرز باریکی بین تبلیغات مشروع و تبلیغات گمراه‌کننده وجود دارد.