وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بر گسترش همکاریهای مشترک میان دولت و مجلس برای توسعه زیرساختهای ارتباطی، تقویت اقتصاد دیجیتال، افزایش سرمایهگذاری در این حوزه و بهرهگیری از ظرفیتهای بخش خصوصی و بینالمللی تأکید کرد و از رشد چهار برابری اتصال مشترکان به شبکه فیبر نوری در دولت چهاردهم خبر داد.