قالیباف رئیس هیأت مذاکرهکننده ایران در پاسخ به منتقدان تند مذاکره در خصوص مذاکرات گفت: برنامه «به وقت ایران» انصافاً یکی از برنامههای خوب در حوزه کارشناسی است. البته به برخی موارد آن نقد دارم، اما در مجموع برنامه خوبی است. دیدم در این برنامه اعلام شد که کاش فرودگاه مهرآباد را میبستند تا تیم مذاکرهکننده به سوئیس نرود. به آن عزیزان میگویم اگر به سوئیس نمیرفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته میشد.