یکشنبه / ۱۶ آذر / ۱۴۰۴ - 7 December, 2025
 سایت اقتصادآنلاین / ۸ ساعت قبل

۶۵۰هزار سفارش ۴قسطه در یک روز؛ ۵،۳ همت فروش در کمپین

۶۵۰هزار سفارش ۴قسطه در یک روز؛ ۵،۳ همت فروش در کمپین
کمپین «جمعه‌ی پرتخفیف» اسنپ‌پی در پاییز ۱۴۰۴، چهارمین سال برگزاری این کمپین در تقویم خرید آنلاین ایران بود؛ کمپینی که نشان می‌دهد اسنپ‌پی امروز بازیگر اصلی تجارت الکترونیک ایران است و جایگاه بزرگی برای رشد شبکه‌ای از فروشگاه‌ها فراهم کرده است.