نفسهای تهران به شماره افتاد/شاخص آلودگی به مرز هشدار نزدیک شد
کیفیت هوای پایتخت با افزایش غلظت آلایندهها از وضعیت مطلوب فاصله گرفت و اکنون در مرز ورود به شرایط ناسالم برای گروههای حساس قرار دارد؛ وضعیتی که با توجه به روند فعلی، تهران را در آستانه یک چالش زیستمحیطی تازه قرار داده است.