جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 سایت اقتصادآنلاین / ۱۴۰۵/۰۳/۱۶

این سلاح ایران از بمب هسته‌ای هم خطرناک‌تر است+ فیلم

 این سلاح ایران از بمب هسته‌ای هم خطرناک‌تر است+ فیلم
در پی حمله پهپادی بامداد امروز نیرو‌های آمریکایی به دکل‌های مخابراتی در قشم و سیریک، نیروی هوافضای سپاه پاسداران در اقدامی تلافی‌جویانه پایگاه‌های هوایی آمریکا در کویت و بحرین را هدف حملات موشکی قرار داد؛ تحولی که بار دیگر نقش «تنگه هرمز» را به عنوان شریان حیاتی انرژی جهان و اهرم فشار بازدارنده ایران در کانون تحولات منطقه قرار داده است.