«اصلا چرا شیوهنامه رو خوندی؟!» این جمله بخشی از روایت یک دانشجو از تجربهی حضور در جلسات کمیته انضباطی پس از دی ۱۴۰۴ است. علیرضا بابامراد، فعال حوزه دانشجویی که دربارهی پروندههای دانشجویی بعد از دی ۱۴۰۴ با انصاف نیوز مصاحبه کرده میگوید که در بعضی جلسات بنظر میآید اعضای کمیته اصلا شیوهنامه را نخواندهاند. او در این مصاحبه از ظرفیت ماده ۹۳ شیوهنامه و ورود شخص وزیر به پروندههای دانشجویی نیز گفت.