بعد از جنگ ۱۲ روزه، آنقدر رکود در بازار لوازم خانگی بالاست که همه تلاش میکنند مقداری تحریک تقاضا شود و خرید بالا برود / بالا بردن قیمت اصلاً در برنامه نیست / تولیدکننده و مصرفکننده هر دو از بالارفتن قیمت ضرر میکنند؛ به نفع همه است که قیمت پایین باشد
نسرین اوجاقی، دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران، درباره رکود تورمی در بازار لوازم خانگی گفت: با توجه به اینکه ما در شرایط رکود بسیار سنگینی هستیم، تولیدکنندگان لوازم خانگی به خاطر برون رفت از رکود، سعی دارند قیمتها را بالا نبرند. سود نزدیک به صفر در برخی از کالاها در نظر گرفته شده است. بعد از جنگ ۱۲ روزه، آنقدر رکود در بازار لوازم خانگی بالاست که همه تلاش میکنند مقداری تحریک تقاضا شود و خرید بالا برود. بالا بردن قیمت اصلاً در برنامه نیست.