رقابت جدیتر یوتوب با اینستاگرام؛ ویدیوهای Shorts سه دقیقهای میشود
رقابت دو شبکه اجتماعی اینستاگرام و یوتیوب برای ساخت ویدئوهای کوتاه جدیتر میشود. تا امروز، ویدئوهای کوتاه یا شورتز (Shorts) در یوتوب حداکثر ۶۰ ثانیه بودند اما این سرویس ویدئویی محبوب قصد دارد از ۱۵ اکتبر (۲۴ مهر) مدت آنها را به ۳ دقیقه افزایش دهد.طبق توضیحات وبسایت یوتوب، این تغییر که بسیاری از تولیدکنندگان محتوا خواهان آن بودند، برای «همهجانبهترکردن داستانسرایی در Shorts» اعمال خواهد شد.