اپل بهدلیل تبلیغ جنجالی آیپد پرو عذرخواهی کرد: در هدف خود موفق نبودیم و متأسفیم
تبلیغ ویدیویی اپل برای آیپد پرو جدید با تراشه M۴ با موج گستردهای از انتقادات کاربران شبکههای اجتماعی و هنرمندان مواجه شد. این انتقادات بهقدری زیاد بودند که اپل اکنون بهدلیل نمایش خردشدن ابزارهای خلاقانه و هنری مانند پیانو در تبلیغ خود، مجبور به عذرخواهی شده است. «تور میهرن»، معاون بخش بازاریابی اپل در بیانیهای به Ad Age گفت: خلاقیت بخش اصلی DNA ما در اپل است و برای ما بسیار اهمیت دارد که محصولاتی را طراحی کنیم که افراد خلاق سراسر جهان توانمند میسازد. هدف همیشگی ما این است که با روشهای بیشماری …