اینستاگرام ظاهراً روی قابلیت «ریلز آزمایشی» برای تولیدکنندگان محتوا کار میکند
اینستاگرام درحال کار روی روشی برای تولیدکنندگان محتوا است تا ویدیوهای آزمایشی خود را بدون اینکه به فالوورهای آن اکانت نشان داده شوند، برای دیگر کاربران بهنمایش بگذارند. این قابلیت شاید به اینستاگرام یک برتری احتمالی در رقابت با شبکههای اجتماعی دیگر مثل تیک تاک بدهد. اینستاگرام این هفته تست جهانی این ویژگی جدید را که «Trial Reels» نام دارد، آغاز کرده است. هدف از این تست، ارائه راهی برای کشف انواع مختلف محتوا یا ارائه شرایط بهتر برای افزایش خلاقیت در ویدیوها است. با اعمال این قابلیت، ویدیوها …