شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 سایت انتخاب / ۲ ساعت قبل

وزارت خارجه: حمله آمریکا به چند نقطه در سواحل جنوبی ایران، تاسیسات نظارت ساحلی ما را مورد هدف قرار داد که نقض صریح بند اول یادداشت تفاهم، یعنی خاتمه جنگ است/ همزمان، رژیم صهیونیستی نیز با هماهنگی آمریکا اقدام به حمله به لبنان کرد که آن هم نقض آشکار تفاهم‌نامه است/ بر ضرورت پایبندی کشور‌های واقع در کرانه جنوبی خلیج فارس به ممانعت از استفاده طرف‌های متجاوز از قلمرو آن‌ها، تأکید می‌کنیم

 وزارت خارجه: حمله آمریکا به چند نقطه در سواحل جنوبی ایران، تاسیسات نظارت ساحلی ما را مورد هدف قرار داد که نقض صریح بند اول یادداشت تفاهم، یعنی خاتمه جنگ است/ همزمان، رژیم صهیونیستی نیز با هماهنگی آمریکا اقدام به حمله به لبنان کرد که آن هم نقض آشکار تفاهم‌نامه است/ بر ضرورت پایبندی کشور‌های واقع در کرانه جنوبی خلیج فارس به ممانعت از استفاده طرف‌های متجاوز از قلمرو آن‌ها، تأکید می‌کنیم
وزارت خارجه ایران در بیانیه‌ای نوشت: حملات آمریکا به ایران و رژیم اسرائیل به لبنان نقض یادداشت تفاهم است.