طارمی: گلی که زدیم، تمرینشده بود اما با بدشانسی آفساید شد/ اگر تجربه بازی بینالمللی بیشتری داشتیم، میتوانستیم ببریم
مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بعد از تساوی بدون گل تیم ملی مقابل بلژیک گفت: بدشانس بودیم و اگر تجربه بازی بینالمللی بیشتری داشتیم، میتوانستیم ببری...