چهارشنبه / ۲۳ مهر / ۱۴۰۴ - 15 October, 2025
 سایت انتخاب / ۱۴۰۴/۰۷/۱۱

خالقان محتوا، هالیوود جدید هستند؛ یوتیوبرها در برابر استودیوهای بزرگ

خالقان محتوا، هالیوود جدید هستند؛ یوتیوبرها در برابر استودیوهای بزرگ
میشل خارِه (Michelle Khare)، یکی از یوتیوبر‌های معروف، در بوربانک کالیفرنیا (مرکز سنتی هالیوود و استودیو‌های بزرگ مثل وارنر برادرز و دیزنی) استودیوی خودش را راه‌اندازی کرده و حتی صحنه‌های خطرناک فیلم Mission: Impossible را بازسازی کرده است. نیل موهان (Neal Mohan) مدیرعامل یوتیوب می‌گوید چیزی شبیه «اختلال سیلیکون‌ولی» در هالیوود رخ داده و خالقان محتوا به‌نوعی جای استودیو‌های سنتی را می‌گیرند: «خالقان واقعاً هالیوود جدید هستند.»