در پی اهانت معاون بهداشت وزارت بهداشت به یک خبرنگار در نشست خبری هفته سلامت روان وزارت بهداشت، وزیر بهداشت عذرخواهی کرد. ظفرقندی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: پاسخگویی و عذرخواهی، دو رکن ضروری فرهنگ سیاسی و اداری کشور و آیین مردمداری است. از آنچه در نشست خبری معاون وزارتخانه رخ داد متاسف و از خبرنگار محترم، اصحاب رسانه و افکار عمومی عذرخواهم.