صداوسیما، کشتی نجات افکار عمومی در بحرانهاست / از تخریب و رخنه در این کشتی همه متضرر میشوند
رئیس سازمان صداوسیما گفت: رسانه ملی در دوران دفاع مقدس ۱۲ روزه به پشتوانهای برای افکار عمومی تبدیل شد؛ بهگونهای که بسیاری از کسانی که پیشتر مخاطب صداوسیما نبودند، در آن زمان به مخاطبان این رسانه تبدیل شدند. این نشان میدهد که رسانه ملی و دستگاه تبلیغاتی کشور در شرایط بحران نقش کشتی نجات افکار عمومی را ایفا کردهاست. اگر این کشتی قابل اتکا تخریب شود یا در آن رخنهای ایجاد شود، ضرر و زیان آن متوجه تمامی مردم و جامعه خواهد بود.