اشتباهات رسانهای مذاکرات ایران و آمریکا؛ نباید اینقدر زود قهرمانسازی میشد
روزنامه اعتماد نوشت: آنچه از ابتدا در سطح عمومی جامعه و بازار اتفاق افتاد، چندان به سود مذاکرهکنندگان نبود: قهرمانسازی زودهنگام، امیدواری پیش از موعد و حداکثری، واکنشهای انفجاری بازار و تبلیغات فزاینده در کنار «فوتبالی دنبال کردن » مذاکرات بروزهایی همچون شوخی، کلیپهای پر انتشار، رجزخوانی توییتری و... داشت. این واکنشها، آن هم وقتی هنوز اتفاق محتوایی نیفتاده است، موجب در تنگنا قرار گرفتن مذاکرهکننده میشود.