سه شنبه / ۱۴ مرداد / ۱۴۰۴ - 5 August, 2025
 سایت اعتماد آنلاین / ۱۴۰۳/۱۰/۱۱

روابط‌عمومی‌ها می‌توانند زبان مشترک مردم و بدنه‌های سازمانی باشند

روابط‌عمومی‌ها می‌توانند زبان مشترک مردم و بدنه‌های سازمانی باشند
فاطمه مهاجرانی اظهار کرد: روابط عمومی‌ها خیلی باید در کلام مراقبت کنند. به جهت اینکه با کلام سروکار داریم، بسیار باید مراقبت کنند این کلام خیلی موضوع حساسی است، کلامی که مخاطب ما را نرنجاند، به احساسات و عقاید مردم، به تنوع قومی و تنوع ادیان احترام بگذاریم.