اندازهگیری بازگشت نرخ سرمایه در بازاریابی شبکههای اجتماعی
چطور باید متوجه شوید که در شبکههای اجتماعی درست پیش میروید؟ یکی از روشهای فهمیدن این موضوع اندازهگیری بازگشت نرخ سرمایه است. بدون داشتن معیارهای مناسب برای ارزیابی عملکرد، کسبوکارها نمیتوانند متوجه شوند که تلاشهای بازاریابی در شبکههای اجتماعی تا چه حد موثر بوده و آیا به اهداف مالی خود دست یافتهاند یا خیر. در این مقاله به بررسی مفهوم ROI در بازاریابی شبکههای اجتماعی، روشهای اندازهگیری آن، و بهترین شیوهها برای بهبود و بهینهسازی بازگشت نرخ سرمایه میپردازیم.