برد رسانه از برد موشک بیشتر نیست اما نباید آن را به کارچاقکنها و زبلخانهای کسب مناصب سپرد
ابوالفضل فاتح نوشت: سالهاست میگوییم رسانه، مولفه قدرت ملی است. نمیتوان برد رسانه را از برد موشک بیشتر دانست، ولی از بالندگی رسانهها یا سپردن سکان مدیریتهای کلان رسانهای به مدیران توانمند اکراه داشت. نمیتوان رسانه را پیشران توسعه، و چشم بیدار جامعه دانست، اما آن را تا سرحد بنگاه تجاری یا بنگاه ساختوساز تیترهای سفارشی یا بوقهای ممتد تبلیغاتی این و آن تنزل داد و برای نیل به این مقصود آن را به کارچاقکنها و زبلخانهای کسب مناصب سپرد.